Poligrāfija ›       Brendings ›       Zīmēšana/dizains ›       Web-baneri
Vides reklāma ›       Reklāmas suvenīri ›       Foto ›       Portfolio

Gada pārskatu dizains un druka

Gada pārskats — ikgadējs izdevums, kas informē un uzsver Jūsu kompānijas / iestādes / bankas / akciju sabiedrības respektablumu un uzticamību. Arco Real Estate gada pārskats

Gada pārskata pamata uzdevums — akcionāru, partneru un nākamo klientu informēšana par uzņēmuma gada darbību (mazliet var sniegt ieskatu arī iepriekšējo gadu darbībā) un attīstības perspektīvām.Citiem vārdiem, gada pārskata uzdevums pamatā ir reprezentēt jūs, sniegt informāciju par jūsu sasniegumiem, iepriekšējā gadā paveikto, kā arī pavēstīt aktuālos jaunumus, un balstoties uz šo lietišķo, tai pat laikā vizuāli pievilcīgi noformēto materiālu, piesaistīt jaunus klientus, sadarbības partnerus, noturēt vecos klientus, atskaitīties akcionāriem un sadarbības partneriem par paveikto.

Gada pārskata dizaina pamatā visbiežāk ir firmas zīmola grāmatā noteiktais firmas stils, taču galvenais ir izveidot lietišķu un vizuāli bagātu materiālu.

Pie mums jūs varat pasūtīt gada pārskata izgatavošanu – sākot no dizaina līdz pat nodrukātai gatavai produkcijai. Mēs izgatavosim gada pārskatus saskaņā ar jūsu vēlmēm un atvēlēto budžetu. Iespējama arī gada pārskatu elektronisko versiju izveide, CD disku apdruka.

Gada pārskats ir jūsu uzņēmuma veiksmes un izaugsmes simbols / rādītājs!

reklāma ŅedvižimostjDodoties uz svarīgām biznesa sanāksmēm, dibinot jaunus sadarbības kontaktus augstākā līmeņa vadītāji vienmēr ņem līdzi gada pārskatu – kā apliecinājumu nopietnai sadarbībai. Tieši no gada pārskata var uzzināt galveno informāciju par uzņēmuma darbību, novērtēt kompānijas perspektivitāti, izanalizēt vadības lēmumu pareizumu u.c. lietas, bez kurām neiztikt svarīgu, ar sadarbību saistītu lēmumu pieņemšanā.

Ņemot vērā gada pārskata nozīmīgumu, tā izgatavošanā visam jābūt pārdomātam līdz pat pēdējam sīkumam, visam jābūt visaugstākajā līmenī – gan dizainam, gan poligrāfijai!

 

Gada pārskatam ir nepieciešama kvalitatīva druka un kvalitatīvs papīrs! Jūs nevarat gada pārskatam izmantot zemas kvalitātes plānu papīru, tādu kādu iespējams izmantot, piemēram, rokasgrāmatām. Vēl jo vairāk – jūs varat izcelt savu kompāniju, gada pārskata drukā izmantojot salīdzinoši dārgus, taču efektīvus paņēmienus - pēcapstrādi un atšķirīgu papīra izvēli. Pie efektīviem, aci piesaistošiem pēcapstrādes paņēmieniem var minēt – figurālu attēlu pārklāšanu ar UV laku, izciršanu (dažādas formas, lodziņi utml.), karstspiedi ar foliju, reljefspiedi, vai apdrukas elementus sietspiedē. Viens no mākslinieciskajiem paņēmieniem, kas atdzīvina gada pārskatu, ir dizaina papīra izvēle (dizaina papīrs ir tonēts jau pie papīra izgatavošanas, tonēta tiek celulozes masa), var veidot arī atsevišķas lapas uz atšķirīga materiāla – piem. „kaļkas” jeb pauspapīra, kurš var būt ne tikai balts, bet arī krāsains vai pat metalizētos – sudraba, zelta toņos.reklāma Ņedvižimostj

Gada pārskata iesiešanai izmanto vairākus paņēmienus atkarībā no lappušu skaita jeb biezuma – skavots (plānākiem – līdz 32 lpp. (48 lpp. atkarībā no papīra veida)), līmēts vāks (no 32 lpp), sašūts un līmēts biezākiem pārskatiem un gada grāmatām. Gada pārskata vāku var, piemēram, laminēt ar glancētu vai matētu materiālu.

Atkarībā no Jūsu kompānijas darbības veida, gada pārskata dizains var būt ļoti atšķirīgs – no lietišķa un lakoniska līdz pat krāšņam un kreatīvam. Par labi piemeklētu gada pārskata stilu var saukt tādu, kurš vislabāk attēlo jūsu kompānijas korporatīvo tēlu (imidžu). Arī gada pārskatu dizainu jāuztic pieredzējušiem dizaineriem, jo gada pārskata dizains nav tā lieta uz ko vajadzētu ekonomēt – neviens dārgs pēcapstrādes elements nespēs novērst kļūmes, paviršības dizainā un maketā.

Jāatzīmē, ka vispopulārākie ir lietišķi un lakoniski noformētie gada pārskati, kuri veic savu galveno informatīvo uzdevumu, sniedzot izsmeļošu informāciju, kas papildināta ar grafikiem un diagrammām, šāds izpildījums nenovērš lasītāja uzmanību no galvenā mērķa – datu un uzņēmuma darbības analīzes. Taču arī diagrammas un grafikus var padarīt vizuāli pievilcīgus, papildināt ar dažādiem vizuāliem piemēriem.

Lai jūsu kompānijas gada pārskats būtu veiksmīgs, dizainiskajam noformējumam jāieinteresē to izlasīt, taču arī saturam ir jabūt interesantam un viegli lasāmam!


Ieteikumi gada pārskata saturareklāma Ņedvižimostj
un vizuālā noformējuma izveidē:

1. Grafiskajiem elementiem un fotogrāfijam ir jāieintriģē un jārada vēlmi izlasīt visu gada pārskatu. Var izmantot šādus elementus – efektīvs un intriģējošs vāka dizains, tekstā izcelti citāti, intriģējoši virsraksti - jautājumi, saprotami apakšsadaļu virsraksti, atdalīti, izcelti teksta paragrāfi, uzskaitījumi, fotogrāfijas pa visu atvērumu, noskaņu fotogrāfijas (image photos) neierasti noformēti grafiki un diagrammas.

2. Satura rādītājam jabūt tikpat saprotamam un maketa izklājumam tikpat pievilcīgam kā žurnālā. Pirms iesniegšanas dizaina izveidei un maketēšanai obligāti iedodiet tekstus izlabot korektoram - tas rezultātā ieekonomēs jūsu laiku un naudu!

3. Gada pārskatam jabūt viegli lasāmam – to nedrīkst pārlieku piesātināt ar tukšu frazeoloģiju, terminoloģiju.

4. Misiju, kā arī nepieciešamības gadījumā glosāriju, nepieciešams izvietot atsevišķās sadaļās.

5. Skaidri janorāda potenciālie klienti, kompānijas sniegums esošajiem klientiem – aktivitātes, pasākumi.

6. Kompānijas vadītāja foto - ļoti svarīgi parādīt atvērtu, labvēlīgi noskaņotu cilvēku, darba situācijā, žestiem jābūt pārdomātiem, pozai - uzrunājošai.

7. Lai radītu tuvāku saikni ar potenciālajiem klientiem, gada pārskatā var ievietot arī īsas vadošo darbinieku biogrāfijas, taču tām jābūt kaut kam mazliet vairāk nekā gads, kurā sācis strādāt kompānijā, vai gadu skaits, kas nostrādāts uzņēmumā. Kā interesantu elementu var izmantot šo cilvēku personīgās atziņas, vai dzīves moto.

8. Gada pārskatam jābūt skaidri fokusētam uz tēmu, darbību ko pārstāvat.

9. Var iekļaut vēstuli akcionāriem, finansu audita vēstuli.

10. Gada pārskatā jābūt iekļautai skaidrai vīzijai par kompānijas nākotnes mērķiem!

Piedāvājam gada pārskatiem pagādāt arī piemērotu iepakojumu – piemēram, transportēšanai – caurspīdīgi plēves maisiņi ar pašlīmējošu maliņu, vai arī – individuāla dizaina reprezentablu iepakojumu no dizaina papīra.

Dizaina un drukas cenas tiek aprēķinātas katram klientam individuāli, atkarībā no dizaina sarežģītības, papīra izvēles, pēcapstrādes elementiem, tirāžas.

Kontakti

SIA B-STYLE
GSM: 26577855, 28310079
e-pasts: info@logotype.lv